ICT Service Desk Agent

Job omschrijving

Jouw uitdagingen

Binnen het Shared Service Center ICT is de afdeling Service Desk het eerste aanspreekpunt voor de interne klanten met betrekking tot vragen en storingen. Je probeert zoveel mogelijk zelfstandig op een klantvriendelijke manier de winkels/service center te helpen om de storing op te lossen, dan wel de vraag te beantwoorden. Je bent probleemeigenaar en zal dus ook eigenaar blijven van het probleem van de klant in geval van doorzetten naar de tweede lijn. De Service Desk Agent werkt tijdens de kantooruren en zal tevens deelnemen aan de permanentiedienst.

Taken & Verantwoordelijkheden:

  • Bemannen van de ICT Servicedesk (1ste lijns)
  • Aannemen, behandelen en afhandeling van servicedesk tickets (1ste lijns)
  • Probleemeigenaar: Bewaking servicedesk tickets (1ste & 2de lijns)
  • Oplossen van storingen en uitvoeren van onderhoud, zelfstandig of in overleg met externe dienstverleners
  • Functioneel aansturen en adviseren van systeembeheerders in de vestigingen
  • Participeren in change projecten en/of expansie projecten
  • Documenteren van processen en/of procedures binnen het vakgebied evenals modificaties aan huidige documentatie
  • Op roulatie bemannen van de bereikbaarheidsdienst

Basis voor jouw succes

  • Enkele jaren ervaring in onze winkel als verkoper of medewerker dienst na-verkoop.
  • Ervaring als systeembeheerder in de winkel is uiteraard een pluspunt
  • Actuele kennis van onze eigen ICT systemen (WWS,…)
  • Klant- & resultaatgericht gecombineerd met goede sociale vaardigheden
  • Zelfstandig, organisatorisch sterk, analytisch en probleem-oplossend vermogen
  • Goede kennis van het Nederlands en het Frans (spreken en schrijven) en zich kunnen behelpen in het Engels
  • In bezit van een rijbewijs

Ons aanbod

We bieden je een bediendencontract van onbepaalde duur, aangevuld met diverse extralegale voordelen. Als werknemer geniet je bovendien leuke personeelskortingen! Door onze gestage groei kan je uitkijken naar reële doorgroeimogelijkheden in functie van je capaciteiten. Elke nieuwe medewerker kan zich ontplooien aan de hand van ons uitgebreid opleidingsaanbod. En last but not least: een organisatie waar engagement en passie centraal staan!

solliciteer

Interesse in deze job? Solliciteer online.