Medewerker Administratie (deeltijds)

Job omschrijving

Jouw uitdagingen

Jij bent de olie van de salesmotor: samen met je collega’s sta je in voor de praktische uitvoering van de administratieve taken van de winkel. Daaronder hoort de nauwkeurige inboeking van de aangekochte en verkochte goederen, de behandeling van de bestel- en leveringsbonnen en facturen, het verzorgen van de administratieve flow van en naar de hoofdzetel. Ook de verwerking van de post en het administratief beheer rond personeelszaken horen daarbij.

Basis voor jouw succes

  • Door ervaring heb je een behoorlijke boekhoudkundige achtergrond en een goede kennis van of affiniteit met administratieve informatiesystemen. Interesse/affiniteit in ons productaanbod is een plus.
  • Je bent een rustige en diplomatische persoonlijkheid die helder communiceert en stressbestendig is.
  • Je bent een nauwkeurige en flexibele teamplayer met een sterk organisatie- en opvolgingsvermogen.
  • Met een mondje talen heb je een streepje vóór.

Ons aanbod

We bieden je een bediendencontract aangevuld met diverse extralegale voordelen. Als werknemer geniet je bovendien leuke personeelskortingen! Door onze gestage groei kan je uitkijken naar reële doorgroeimogelijkheden in functie van je capaciteiten. Elke nieuwe medewerker kan zich ontplooien aan de hand van ons uitgebreid opleidingsaanbod. En last but not least: een organisatie waar engagement en passie centraal staan!

solliciteer

Interesse in deze job? Solliciteer online.